tjaaaa!

I fredags drog jag, Anna och Emelie in till stan och käka kina och sedan tittade vi på när studenterna sprang utför trappan och åkte på flaket. fick en hel del öl på mig när alla vaskade.. haha! sen kom mamma och pappa och jag satte mig bakom ratten och körde till stugan och när vi hade åkt en bit säger pappa hoppas du inte blir stannad av en polis för de måste tro att du har druckit så mycket öl som du luktar. (2min efter) har en polisbil stannat vid vägkanten och jag fick panik och trodde dem skulle vinka in mig :O hah lite klockren ;) men resan gick bra, även när jag körde i falkenberg, varberg och borås för första gången! :D
var inne en sväng i Falkenberg igår och kära mamma var snäll och köpte en skinnjacka och ett par skor till lilla mig *blinkblink* men jag råkade få med mig ett par 37or, så får åka och byta dem nästa helg.. btw kom i säng vid 4inatt och blev väckt 8 av pappa för att fira mamma på morsdag, så har vart ganska död idag;)
Nu ska jag nog dra mig in mot stan och träffa ett häligt gäng, hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0