torsdag

pappa kunde köra in mig till skolan idag så jag kunde utnyttja min sovmorgon på ett villkor, att jag dukade fram frukosten till pappsen och var glad. och den kunde jag väl gå med på (a) haha så sov till halv 9 typ :) blev lite stressigt innan jag gick så när jag kom till skolan upptäckte jag att inte visste var min mobil var!! Letat som en galning, och visste inte om den låg i bilen eller hemma, fick för mig att den kunde ligga på bussen och (fråga mig inte varför, åkte ju inte ens med bussen imorses :S) hahah! men när jag kom hem så låg mobilen på min andra väska, jag hade ju tänkt att om jag lägger den där, så skulle jag inte glömma av den medans jag knöt skorna, men det gjorde jag ju såklart!! har verkligen känt mig naken utan den... hahah roligt inlägg det här blev, allt om min kära tegelsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0