åååååhhhhh

Min skoldator la precis av, pangbom svart!! okej så dramatiskt var det inte, men den slockande bara :S hoppas att den kan återupplivas om den får stå en stund ;) så sitter just nu vid den stationära. och satan vad seg den är ! får ju allvarliga ryck här..

varit och tränat med Ivana bajsunge Dzido efter skolan och man kan ju bli galen på kvinnan!! hon är inte att leka med när hon har en vattenflaska i handen ;) slutade med att hela jag var våt ! :O


[bilden är tagen precis, drf jag ser så sleeeten ut]

HADE vågit hår imorses, men så fort jag klev ur bilen, så föll det ner.....

Kommentarer
Postat av: Vinne

Tror laptopen har tröttnat på dig lite nu. ;) Du brukar vara våt annars.. ingen nyhet.

2011-03-21 @ 20:22:18
URL: http://vinaikodram.blogg.se/
Postat av: ivana

hahaha, vet att du älskar mig maddiiz ;)

2011-03-21 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0