I love..

min mamma!! hon började sin semester i måndags och som alla vet har det varit riktigt bra väder här och vaje dag har jag haft fullt upp med saker bl.a. klippt gräs, nopprat av vissna blommor på massa buskar och tagit in veden.. och mamma får nog lite dåligt samvete när jag håller på och hon sitter i solstolen. så hon passar på att ligga i solen tills jag vaknar sen sitter hon inte där utan vill hjälpa mig med veden och så, haha. försökte få henne att lägga sig i solen hur många ggr som helst när vi höll på med veden, men den envisa kvinnan gav sig aldrig!! haha och innan så sa jag att jag var riktigt sugen på att handla massvis med kläder imorgon fast att det var synd att jag inte har så mycket pengar.. vet ni vad mamma sa dÅ?! "om du fjäskar lite så kan du säkert få lite pengar av mig" trodde inte mina öron! hon har aldrig sagt ngt liknande ;) haha så imorgon är det jag som städar hela huset (a) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0