gårdagen och dagen

hellooo lovers! lovade att berätta om incidenten som hände igår. jag var nämligen sjukt nära på att bli stoppad av polisen. nu tror ni säkert att jag blev omkörd av en polisbil eller ngt liknande, men nej polisen stod precis jämte (typ 5 m ifrån) och bara väntade på att jag skulle starta mopeden så han kunde gå fram.. men jag och Ivana tog av oss hjälmarna igen och knata ner till ica istället. kändes som att thaimaten som jag precis hade ätit skulle vända och komma upp igen, satan vad nervös jag var! haha efter det träffade vi micaela, Elin och Lovisa så satt vi på bryggan och käkade lite smått o gott :) sen bestämde vi oss för att dra till skottek för lite volley och bad! älskar sådana dagar som är spontana och solen lyser och man tillbringar dagarna med härliga människor! :D
idag var det skola. skola o skola kanske man inte ska kalla det, vi lekte och käka godis på historian och inte mkt mer ;) haha sen när jag kom hem så kom Emelie förbi en stund :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Snygg bild, den översta, där du inte nått vattenytan innan bilden togs! Spara! C

2011-06-11 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0