shopping!!

I tisdags nämnde jag nog att jag missade bussen till Borås (försov mig lite) så åkte jag åkte in igår istället. fick med mig massa kläder ! Det var ett tag sedan jag handlade så mycket, men jag är hur nöjd som helst! jag och Carro hade otroligt trevligt! :D
Så fort jag kom hem var det bara att slänga sg på telefonen och ringa några samtal och sedan slänga på sig lite kläder och upp på moppen till Ulricehamn för en grillkväll med tjejerna. när jag kom hem, kom Emelie över för vi var tvungna att prata! så hon stannade i någon timme och gick hem vid 12, 1 något sånt.
här kommer dåliga bilder på kläderna (mamma och pappa har min kamera..)
Svarta shorts
mörkblått baslinne, beige t-shirt med ficka, kofta, marinblå t-shirt
vit/svart randig tröja med läderaxlar, jeansshorta, tunn blus
blåa chinos
ljusblå tygskor
kängor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0