torsdag

nu har jag precis klickat hem en bikini, och jag längtar gaaaalet mycket till sommaren nu!! vill bara att det ska va varmt och solen skiner och jag tar moppen in till uhamn och träffar ivana och alla :D haha jag och ivana har planerat  massor vad vi ska hitta på ;) eller rättare sagt hon har kommit på ;) fast det ska jag inte skriva här ;) men åååh vill bara att snön smälter bort och det blir våååår och sen sommar! :D imorgon ska jag till herr doktor och sen skola, så kommer dit vid 12.10 och har 2 lektioner och sen drar vi ner till onyx och gymmar en stund ;) har sådär lagom träningsverk, jag kommer ur sängen men man känner att man har varit och gymmat i 2 dagar:) nu så ska jag kolla på Firewall, som jag har sett typ 3 ggr innan men skit samma ;) haha puuuuss!

Kommentarer
Postat av: ivana

haha ursäkta mig för att jag längtar så in i boooomben!:D

2011-01-21 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0