tisdag

vet att jag inte är så aktiv här, men kommer aldrig på vad jag ska skriva..
men nu har skolan dragig igång igen.. känns som att lovet var för kort, det skulle varit lika länge som förra årets jullov som varade typ i 3 veckor om jag inte minns fel ;) men vi har iallafall fått ett gött schema OM man bor i uhamn och kan utnyttja sovmorgnarna och kunna gå hem tidigt och så, kan visa en bild på schemat ;)
jag måste också säga att jag missade bussen igår! vet ni hur arg jag blev eller?! det var inte ens mitt fel! jag stod och väntade utanför tingsholm på bussen, och den var såklart sen.. när vi väl kommer till ätradal, ser jag min andra buss åker iväg-.- jag blev lagom glad asså! så ringer jag till pappa och så säger han att han kan hämta mig tidigast kl 16.45! och då va kl 15! han menade att jag skulle stå ute och vänta 1h och 45 min!! men som tur var kunde han komma iväg lite tidigare, så han hämta mig någon gång vi 16 ;) fröös som fan, så tog en varmdusch när jag kom hem (A)
jaa, vad vill ni mer veta? I lördags åkte jag in till Ivana, där elin, alle och lovisa också var:) vi kollade på film, käka och hade mycket trevligt :) kan visa några bilder därifrån :)
den sista bilden är helt klart bäst ! :D nu har ni fått lite bilder ;) såg innan att jag inte har laddat upp många bilder det senaste ;) haha

Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggaste syrran har jag! Puss

2011-01-12 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0