måndag

vi började 9.25 och slutade 14 eller ngt, rätt okej dag måste jag säga ;) efter skolan knata jag och ivana ner till Onyx för att införskaffa gymkort, men såklart är dom inte där utan skulle komma 16.45 så vi skulle typ vänta i 1timme o 45 min.. så vi gick till torgstallet och där var Elin, Amanda och alle :) satt och tjöta där en lång stund och sen kollade vi lite i affärer. men nu ligger det ett gymkort i min plånbok och det ska ANVÄNDAS! vi har idrott imorgon så vi startar på onsdag :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra där gumman! Du kommer bli sjukt fit! Se till att få ett schysst träningsprogram av personalen och en genomgång av alla maskiner så kommer det bli skitbra!! Puss

2011-01-18 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0