fredag

Det känns verkligen inte som att det är fredag idag! men det är ju gött ändå. ikväll blir det nog lugnt tror jag, men imorgon blir det lite feeest ! jag tror iaf det, om jag har lust och så ;) haha och nästa lördag fest i blidsberg och jag troooor det blir lite förkrök med gamla klassen (Y) om jag fattade tufaa rätt;) veckan där efter är det väl sportlov? och dåå kommer det säkert hända massa saker ;) haha
imorses så kunde jag sova 30 min extra och pappa kunde skjutsa mej till en buss som jag har inte åkt sen 9an torr jag ! :O och såklart så fastnar vi 2 ggr.. haha och sista gången så busschauffören att vi fick gå resten av vägen..
börjar om typ 15 min och har historia i 3 timmar eller ngt...

Kommentarer
Postat av: Vinne

Sa ju att jag skulle komma ihåg ;)

2011-02-19 @ 07:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0