fredag

som vanligt känns det inte som fredag idag, typ tisdag eller något ? :O igårkväll körde jag till hökerum och glömde stänga bakluckan, så imorses när pappa skulle starta bilen så var batteriet slut.. så det vart bara att börja putta igång den.. min morgonträning kan jag lova! men tro fan att den inte startar, men jag lyckas bara typ ramla på ngt konstigt sätt, ovanligt ? kom till skolan lite senare, men jag klagar inte, vi hade historia, så det gjorde inte något att jag missade lite (a)
det får bli en bild från 2 sommrar sen, när jag o fia var i stugan  :) saaaaaaaaaaaknar sommaren som en galning!! mina linnen o klänningar vill komma ur gaderoben snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0