onsdag

efter halv ganska slapp dag i skolan, men väldig trött Madde var skoldagen helt ok. efter skolan drog jag, Amanda, Michelle och Ivana ner till Jenny's för att fira Amandas födelsedag, GRATTIS igen!! :D efter det drog jag och Ivana ner till gymmet och gymma en stund och sen gick vi upp och snacka och då kom Hanna, lite senare även Lina :) då blev det zumbaaa men jag var så himla trött och ville bara hem och sova, men klarade mig igenom zumban och sen fick jag köra hem, gick super! Nu har jag tagit en dusch och tänkte snart sova, för jag ska upp tidigt imorgon och åka till Vinne och sen in till Åhaga, efter det blir det klippning :)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack madde ;)

2011-04-06 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0