måndag

fint att när man vaknade imorses så trodde jag att det var fredag;) haha
vi hade 2 redovisningar idag.. aningen drygt måste jag säga=( men jag överlevde:P och på religionen slutade vi tidigt så när jag är nästan vid bussen, kör den iväg!! så jag var ju tvungen att kuta efter med mina nyinköpta högklackar;) + så hade jag skoskav-.- men jag kom med bussen iaf (Y) haha
nu i eftermiddag skulle jag gå till pappa där han satt och jaga. när jag nästan var framme möter jag älgar! jag smsar pappa:
jag: jag ser 3 älgar! vad ska jag göra?
pappa: driv dom till mej
jag: hur FAN då?
pappa: använd din fantasi
hur fan ska man använda sin fantasi när man är skräckslagen!? men jag gick fram så jag stod nog typ 13 m ifrån. men då började dom springa åt fel håll.. haha

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, du är rolig du, syrran!PoK

2010-10-13 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0