tisdag

Den här veckan är allt annat än okej! har 4 prov.. matte, religion, samhäll, spanska.. så har suttit nu i några timmar och försökt nöta in lite om buddhismen och hinduismen, fast har faktiskt börjat fatta det nu, hoppas bara inte att jag blandar ihop skiten.. Nu när jag har haft problem med huvudvärk i snart ett år, märker jag tydligt när jag är undermedvetet stressad, jag vaknar jättetidigt på morgen (runt 4-tiden:s) och har typ ont i käkarna, för jag har bitit ihop så hårt på natten, mina naglar, som VAR rätt långa har åkt av.. och så.. men snart har den här veckan gått och då är det inte så sjukt mycket kvar innan lovet, och det gillar jag starkt! haha:) nä men nu ska jag läsa igenom ALLA anteckningar om buddhismen och hinduismen igen, chaiooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0