FRISK=D typ

skoldagen i fredags va absolut ingen höjdare, jag var typ död hela dagen, och sov typ hela tiden efter jag kommit hem;) varit sjuk sen dess.. ont i halsen, feber SNUVA och huvudvärk, inge vidare.. men idag är jag pigg=D och koll har jag! plugga som ett as igår till ett no-prov som jag trodde vi hade tills idag, men nej vi hade inte ens no idag;s fattar inte hur dum jag kan va, men vi hade tydligen nationella, som ingen har ens nämnt för mej, men de gick väl ok;)
Igår var det studiedag och tanken var att jag skulle dra till borås , men nej, hade feber så fick tyvärr inte det..=/ men jag måste dit snart, för det är ju skutt om typ 1 vecka(?) och jag har inget att ta på mej, så för att slippa gå med rumpan bar får jag nog ta en tur i veckan till borås I think:P
Om 5veckor är det påsk och då ska vi tapetsera och bo i stugan och jag längtar sjukt mycket, för då är det ju typ klart=D TJOHOOOOOO=DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0