.

jag har tänkt skriva här flera gånger den här veckan men jag glömmer jämt av de när jag väl sitter här och kommer på det precis när jag stängt av datan och då orkar man ju lixom inte starta datan igen, därför har det inte varit någon bra uppdatering på sista tiden:P

det var skutt igår:P och det vart en rätt lyckad kväll får jag nog säga(Y) men lyckades inte somna för ens vid 2 och vaknade kl 05.55 av att tjuvlarmet börjar tuta, (vi skaffade det igår) och pappa är ju så smart och typ glömmer av det och det börjde tjuta som bara den och mitt morgonhumör är ju inte det bästa;) +att jag hade en liten sovmorgon för jag skulle till vårdcentralen men det blev inte så tyvärr-.-

idag fick vi reda på nationella i svenska, en mardröm haha! nä men jag skyller på min huvudvärk (som jag faktist hade väldigt mycket på ett av proven) så jag ska tala med min svenskalärare och se om jag kan kanske få göra om det(A) men de är inte säkert..

imorgon är jag alone=) hela dagen + kvällen, tror jag? men gött ska de bli för då kan man sova ifred (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0