och det är SOMMARLOV!

det låter underbart att man har 10veckor lov nu, men jag saknar 9B så förfärligt.. men aja..

idag gick jag upp tidigt och gjorde iordning mig, sen till skolan och lyssna på alla som spelade och sjöng, det var allt liiite drygt i slutet.. sen krama om alla i klassen och gav ut lite blommor, sen hem och åt tårta och fick en pressent av Carro (jättesnyggt halsband) och en ring från mamma och pappa, och det roliga var att när vi var och köpte emelies studentpressent sa jag att den var snygg och så köpte dom den när jag inte såg:s kan slänga upp en bild på den nu:D 



Kommentarer
Postat av: Carro o Theo

Bling bling där ja, så ska det va! :)

2010-06-16 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0