måndag.

Idag har det inte varit någon bra dag.. gick upp runt 12.30 och skulle åka lite moppe och hade helt glömt av att dom örjade spela in till Änglagård 3 idag. så när jag kom till väby var det kamror och sån här ljusgrej så blev helt bländad-.- men jag fick iaf se Helena(Y) ah och jag kunde inte vända, de skulle varit pinsamt:P så jag fick åka bort till Timmele för att kunna komma hem.. Sen så har internet inte funkat på typ hela dagen.. och inte nog med det så var det ingen signal till tv:n. och så fort jag skulle ut och sätta mej i solen så kom det ett tjockt moln och det blev kallt..=(

men imorn tar jag nog moppen till Sofia en sväng, ska bli trevlans, har ju inte träffat dej sen skolavslutningen=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0