lördag

hejsan! jag är typ aldrig hemma nu för tiden, är ofast i stuga. Skulle varit det denna helgen också, men eftersom jag inte varit hemma på typ 2veckor så tyckte jag att jag kunde stanna hemma:D ska ner dit igen på måndag och då hänger sofia med(Y) vi stannar där själva till på fredag tror jag:D och då ska inte vädret vara som det är just nu! åska och regn!  Just det, i tisdags morse typ kl 5 så började det åska och jag har alltid tyckt att åskan är mysig och det var den väl då också, men jag ville sova, men det gick ju inte. Men precis när jag tänkt att nu har det slutat så slystes hela mitt rum upp samtidig som ett mullra så att hela huset typ skaka. då hade åskan slått ner typ 200 m ifrån vårat hus!:O då blev jag fan rädd! trodde först att blixten kom in genom fönstret eftersom det lyste som om det var en strålkastare där:O usch säger jag bara:O och imorses nu när jag är själv, började åska igen och jag hörde hur det bara kom närmare och närmare, men den här gången gick det inte precis över oss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0