Tisdag.

Idag va tanken at jga skulle till tandläkaren för att kanske få bettskena som kanske kan hjälpa mot min huvudvärk-.- men de blev inget med det för min tandläkare va sjuk. så de blir väl någon annan dag.
Matteprov idag. För första gången (typ) så pluggade jag inför det:O fattade typ ingenting så det kändes att jag skulle ta hem lite och öva. men provet gick faktist helt okej, trooor jag;P eller det kanske inte är så bra och säga nu innan man vet vad man får för betyg på det;) aja..

precis innan jag började skriva det här inlägget, så testade jag en avslappningsskiva som vi fick på posten igår. låter helt sjukt, men de va så jävla skönt, nästan som man känner sig som en ny människa, hehe. de låter löjligt att man ska göra som en gubbröst säger men de va otroligt skönt efteråt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0