slut på lovet..

Detta lovet har varit väldigt långt tycker jag allt! Fast jag har inte gjort så mycket tyvärr.. Men nu säger alla at "åh, fan nu börjar skolan" osv. Men jag tycker att det ska bli lite kul att börja! träffa vännerna igen och så:P. hehe fast om man frågar mej om 1 vecka så är jag säker på att jag kommer svara något helt annat;) men nu är det sista terminen tillsammans med klasskamraterna och ätradal. Om ma tänker tillbaka på tiden på ätraldal så har den faktist varit helt ok! tycker faktist om de flesta i halvklassen och man får höra allt skvaller som händer på vår lillalilla skola, inget att klaga på faktist..

Ikväll blir det en tidig sänggång så man inte ser helt död ut imorgon! haha, fast jag, undrar om de kommer bli såå:P somnar säkert sent som vanligt..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0