onsdag.

idag slutade vi 13.25 så jag bestämde att mej för att åka till uhamn för att fixa lite smått och gott;) och jävlar va det snöa! när jag bara hade gått typ halv gågatan va jag hlt vit på magen!:o och kallt var det, buuuurr;s och när jag skulle ta bussen hem så självklart trodde jag att jag missat den, eller att den va så pass försenad så att jag skulle missa den andra bussen-.- fast den kom till slut efter en lång väntan;)

På uteidrotten idag, åkte vi skridskor och spelade bandyoch jag ramlade bara 1 gång:o men fan va ont de gjorde! jag har fortfarande ont och de va för typ 4timmar sen... kommer säkert få ett fett fint blåmärke där. de är ju inte så najs..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0