måndag.

Imorses när klockan ringde och jag kände hur huvudet dunka va ingen höjdare kan jag lova! ville bara vända mej om och somna om.. men jag kom tillslut upp och huvudvärken blev allt sämr och sämre.. de va verkligen ingen toppendag..

jag skämtade precis med mamma och sa; tänk, en 15åring går in i väggen. Men mamma va gravallvarlig och sa; ja, de är inte att leka med. haha så illa är det nog inte;)

Ursäkta för att jag gnäller om min huvudvärk hela tiden men ni behöver inte läsa, JAG TVINGAR INGEN! men de är lite skönt att få skriva av sig;)

Först idag förstog jag hur mamma kunde somna på spikmattan!! det gäller bara att komma över smärtgränsen haha! tillslut va de faktist gott och man blev väldigt trött så jag la mej i soffan och somna i någon minut(a) och ryggen vart fin efteråt! så ut som om jag hade legat i solen 24 timmar!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0