lördag.

De är lördag idag och jag är själv hemma ikväll, woho!

På förmiddagen var jag, mamma och pappa i Borås och kolla på badrumsgrejor och tapet och massa till stugan, och de känns bra att dom lyssnar en liten 15-åring som tkr vissa saker. Blev lite förvånad när vi hade hittat golv, väggar och en fondvägg som va skitsnygga (var för sig) men jag tyckte att de blev för mycket mönster och kunde bli jobbigt att titta på osv. och så kom vi med ett nytt förslag som alla tyckte va mycket bättre än det förra;) *stolt* att jag kan va smart ibland:P men stugan kommer bli sjukt fin och LYXIG! åh bara längtar till sommaren nu så allt kan bli färdigt!=D haha. Puss

Kommentarer
Postat av: carrobarro

Jag ville också vart med o kolat egentligen... fast lite för bakis kanske; jag o natalie gick upp vid 11 o käkade brunch vid halv två, haha. Men jag litar på dig syrran, att du styr upp detta bra :) Puss puss puss

2010-01-30 @ 19:57:42
Postat av: fia

eran stuga kmr bli sjukt jävla fin :')<3

2010-01-30 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0