fredag!

Äntligen fredag, så himla skönt!
Imorses va jag på vårdcentralen för att ta spruta. Segt att vänta en halvtimma innan man fick komma in, men jag slapp 1 lektion så de va ju bra(y)!
Nu ikväll hade inte jag eller sofia något speciellt att göra så vi tänkte hitta på något, men mamma och pappa tyckte att de va försent påkommet så de blev tyvärr inget med det.. de va ju så länge sen vi gjorde något:( men vi får helt enkelt hitta på något någon annan dag tycker jag=) jag kan ju tyvärr inte brumma över till henne med moppen nu när det är så kallt och halt. (N)

Idag hade jag tänkt att åka in till ulricehamn och tränat och sen åkt till Borås och varit i carros lägenhet en stund men jag orkade inte.. huvudvärken tar all min kraft känns det som..huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0