BIO!

ikväll blir det bio med Sofiorna. trevligttrevligt:D vi ska se på Göta Kanal 3 och jag kom på at de va väldigt längesen jag va på bio! :O
Carro kom hit idag och visa upp sitt OTRLOIGT fina hår! (hon gjorde hårförlängning igår) och de ser hur verkligt ut som helst! trodde inte att de skulle bli så bra som det blev, vill då tillägga att jag trodde verkligen inte att de skulle bli dåligt, för jag har sett idas (våran frisör) "konstverk" tidigare. Men gud va fint de blev! (Y)
idag gick jag ner till våran damm och åkte spark=Dhar inte gjort de på flera år tror jag. de va faktist kul, åkte visserligen inte så länge för de va kallt, men jag kände mej somen liten unge med röda kinder och påklädd med massa kläder;)

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 18:55:08
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0