loov!

Äntligen loov! fast jag måste plugga som en galning nu denna veckan eftersom jag inte gör något på lektionerna pga min huvudvärk-.- men aja sooova länge och massa lockar ju väldigt mycket(y)

Pluggade inte så mycket igår, hade ju 2 prov tills idag, men pappret till det ena provet hade jag glömt i skåpet och biologin orkade jag inte läsa, så de blev så att jag inte ens läste alla sidor en gång, BRA madde-.- haha fast båda proven gick hyffsat bra faktist:D jag är väldigt förvånad;) 

Om drygt 35 min kommer några gäster hit och jag sitter här framför datan i mjukis.. borde kanske göra mej iordning? men värken i huvudet gör så att jag inte orkar bry mej haha.. Jusde , appropå huvudet, jag fick svar på röntgen som jag gjorde förra vecka, och jag hade inget där inne, alltså tomör, eller brustit blodkärl eller något liknande, inte att skallen var tom, haha min humor just nu är inte att leka med;D aja nu måååååste jag göra mej iordning! punkt slut:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0