hej.

tänkte berätta vad som har hänt i veckan och vad som kommer att hända;)

i tisadags var jag, Emelie och några till och kollade på AVATAR i 3D! den va väldigt bra, fast jag hade nog för höga förhoppningar.. aja de var iallafall roligt:P ochjag va snäll och betalade åt Emelie, för jag hade gett henne de i födelsedagspresent(A)
Idag va det friluftsdag! (tjohoo) fast jag kunde inte vara med på morgonen, för jag va tvungen att åka till borås och röntga hjärnan:O fast de gick rättså bra. jag hade fått bedövning på handen , där dom skulle sätta in droppnålen. fast när dom kom in under skinnet gjorde det förbaskat ont! Sen när dom tryckte  i mej något genom den droppnålen, fick jag typ lite panik för de typ brände inne i kroppen, men de va tydligen helt normalt och som tur va, gick de över ganska snabbt;) sen fick jag åka in i en tunna, men de gjorde absolut inte ont!:D och efter det bar de av till backen ! och kul var de:D kanske kommer bilder längre ner, annars tar jag och lägger upp dom  någon annan dag(Y)  och jag ramlade inte en enda gång, haha ! fick till och med beröm hur bra jag åkte(a)
Imorgon åker jag in till borås efter skolan och träffar carro och sen kommer nog Natalie oxå:D ser väldigt mycket fram emot det! tanken va att vi skulle gå på bio, fast de gick ingen bra  film så de får bli en hemmakväll hemma hos carro istället, och jag stannar till på lördag=D då hämtar mamma och pappa upp mej och åker vidare till Göteborg!

oj nu blev de en väldigt massa ord hehe får väl ta och lägga upp lite bilder också(A)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0