andra nationella avklarat!

Imorses hade vi vårat andra nationella, där vi skulle skriva en uppsats. Jag vet att jag inte kunde ha gjort bättre ifrån mig pgr av huvudvärken, så jag är typ nöjd!=D Men de va rätt drygt att sitta mellan 8.00-10.50.. fast sen hade vi hemkunskap i 20 min SEN SLUTADE JAG! snacka om att de va gött att sluta 11.20??:O jag åkte in till uhamn förra att kolla mina tänder. Gick rätså bra, behöver nog ingen bettskena!(y) sen eftersom de inte va någon god mat i skolan bjöd pappa på kina;D gott var det, haha! aja skulle tränat oxå fast de hände en sak som jag inte orkar skriva, så de blev inget med det.. och nu ska jag rida en sväng va tanken=D adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0