torsdag

tjenatjena!

hela dagen idag har kännt som om de vore fredag! och jag höll på att skriva det som rubrik;)

igår var jag + konfagruppen utanför Falköping och hade 5kamp, jag var tyvärr med i det loosande laget=( men vi hade riktig kul ändå! fast tyvärr var jag inte ensam tjej som jag brukar vara *blinkblink* haha. men de var ruskigt roligt med rullstolsrally, när den som satt i rullstolen hade hörselskydd och den som körde hade ögonbindel = panik för min del! och så var det yxkastning, och det kan man säga att det inte var min starka sida:$ jag kastade yxan förbi plankan och in i typ ett annat rum;) och så var det sån där maskin, blandning mellan sparkcykel och moppe, som man skulle köra, det vart faktist lite småkul:D

idag så hade vi nationella i matte C, sista i matte=D och det blev lite stressigt i slutet, så jag hoppas att jag inte gjorde så mycket slarvfel:P tidigare i veckan hade vi muntligt i matte, och jag de gick som det gick, hade hoppats på lite högre betyg i det men det får jag nog glömma..

Imorgon är det fredag, och då ska alla i klassen till fanny och ha 8-kamp. det kan nog bli lite roligt, eftersom det är sista månaderna med den klassen nu:P och jag tar moppen ner och stannar nog vääldigt länge om det blir kul, är nämligen ensam hemma hela helgen så ingen att göra orolig om jag inte kommer hem i tid=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0