hey

Måste börja det här inlägget med att säga att min älsklingssyrra är påväg till thailand och ska vara där i 2 veckor!jag är himla avensjuk! hoppas bara att hon kommer ha rolig och bli väldigt brun, de är hon värd=D man får ju hålla tummarna at hon inte tar hem svininfluensa!:s

uscha jag har den liten "dal" i mitt liv just nu.. bla att de går falska rykten om mej i skolan, som började som skämt men nu börjar de gå över styr. som idag, några kommer fram till mej och ser allvarliga ut och säger "är det sant att du gillar ****" jag säger bara en sak, dom där jävla rykterna är inte sanna!


Kommentarer
Postat av: sofia

dom är löjliga, jätte löjliga !

<3

2009-11-05 @ 16:24:20
URL: http://sofiaottergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0