Resturangbesök

Nu har jag+ mamma+ pappa kommit hem från resturangen "jacob böfhus" (tror jag det hette). Var där med några vänner till familjen. Jag rekomenderar inte de stället, ingen bra service, beställde genomstekt o fick rödare än mammas kött (mellan beställde hon). Så ja fick min mat när alla andra vig bordet hade ätit upp, inte bra!
Jag hade ingen som helst lust att hänga med för dom är inte direkt roliga, snacka om pengakris hit o dit, vem bryr sig i min ålder?!+ att innan vi skulle åka hade ja maximal otur, orkar inte rabbla upp allting här i bloggen för då skulle ni inte orka läsa de hehe. men guud va arg jag var en stund!

ade inget att ta på mej heller så de fick bli lite som de blev:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0