GAAAH!

Nu har jag försökt gå in på bloggen HUR LÄNGE SOM HELST! aja skit samma om man blir arg, det hjälper ändå inte.

Nu är alla tanter i byn hemma för att det är någon som visar dom ansiktsprodukter eller något. hahah mamma ropar på mig nu att jag ska ta kort på snyggingarna . De har rosa band i håret mm;)

Vi har SO-prov imorgon och jag har inte ens kollat i böckerna! för i fredags så vänta mamma på mej 13.40 och vi hade matteprov och jag hann inte bli klar 20 i så jag jobba över typ 5 min och så skyndade jag mej till skåpet medans Sofia babblade om någonting (har ingen aning vad hon snackade om) aja slängde ner massa med böcker men såklart glömde jag son! jag hoppas verkligen att jag kan göra det på onsdag ist, men troligtvis inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0