fy fan..

Gjorde ngt igår (säger inte de här i bloggen) men jag ångrar verkligen at de gick så långt! om du läser de här, så FÖRLÅT!=/ ångrar så hemskt mycket att de blev såå.. om någon vill veta så hade jag mardrömmar om detta inatt (när jag väl kunde somna) och de va inte kul..
Nog talat om de.. Idag så hade vi en "kontaktlärardag" (med johan FALK!=/ ) vi var hos en klasskompis (som har typ massa aktiviteter i skogen). Där hade vi en 8-kamp+paintboll. paintbollen va fan läskig så jag och några avstog den. haha, man vill ju inte få blåmärken lr dö av adrenalinskick, hah!så jag och tufaa snacka lite om vad som hade hänt (de som jag skrev om tidigare) medans några sprang mellan träden och sköt på varandra;) 8-kampen betod av: hästskokastning, yxkastning, nåt konstigt namn (  men de va att kasta småyxor), pilbåge, luftpistol *stolt* missa bara ett skott hehe (första gången;P) luftgrejs (vad de nu heter;) ) och kasta spjut. helt ok dag;P 8b2 vann ju såklart allt haha!
Känner mej duktig idag också, cyklade typ 1.5 milx) har de hänt tidigare? okej , nån gång har de nog hänt haha;P men om man cyklar fel får man väl skylla sig själv? egentligen skulle de väl varit 1.3 mil men aja, jag hitta rätt tilslut;)

Ni får har de så bra, så ska jag fortsätta att deppa..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0