090214

hejsan!
igår blev jag bara sämre och sämre. näsan rinner och ofta när jag blir förkyld får jag ont i magen (lymkörtlarna eller vad de heter blir svullna). Jag tror att detta blev från när jag badade med sofia i torsdags. Sånt  är livet. Inte så roligt att bli sjuk på lovet.. Och idag kommer några från Köping och hälsar på. Det var ungefär ett års sen sist vi träffa varandra och då fick jag ont i halsen och spydde:(

Om någon vill veta har ja typ blivit rädd för hästar.. Fast jag rider ändå ;) vill att snö och isen ska bort så


Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir friskt tills måndag ! eller hur? (:

2009-02-14 @ 11:35:33
Postat av: svar till anonym

Det hoppas jag;) Är inte säker..

2009-02-14 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0