Underbar julafton!

hallo allihopa!

hoppas verkligen att ni hade en lika bra julafton som jag! min var verkligen perfekt(y) förutom att jag höll på att åka av hästen ett par gånger, men han var bara lite galen:P
maten var helt underbar, som den brukar vara på julafton, haha;)
och pappa sa att vi skulle öppna julklapparna sent på kvällen istället för efter Kalle Anka som vi brukar;) men sen blev han nog lika sugen so jag så vi gjorde det en stund efter Kalle Anka ändå:P och allt jag fick blev jag så himla nöjd över, det kunde verkligen inte bli bättre!

för er som är nyfikna så kommer lite av det här:


- armbandsklocka
- mobil
- 2 par örhängen
- smycken till mitt armband
- nytt framdäck till moppen
- nytt frambromshandtag till moppen 
- sockar (bara för att jag jämt tar pappas sockar(A) )

och massa mer=D är verkligen supernöjd med allt! jag önskade mej bara 4 saker så dom hade nog lite svårt att komma på något att ge mej, men allt som jag fick har jag tidigare sagt att jag vill ha eller klagat på att det är sönder och så:P



 
hade på mej en blå klänning och mammas bolero, och så lockade jag håret lite snabbt:D


där ser man oxå min SNYGGA klocka!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0