snart jul=D

Man kan inte fatta att det är julAFTON på torsdag! jag som inte har köpt alla julklappar än=( men de ska jag göra imorgon tror jag=D och den vet jag vad det är för något, så det blir inte så svårt att hitta, hoppas jag iaf:P
Första gången på riktigt länge så är jag nöjd med våran gran! kanske för att det var jag som fick sista ordet på vilken det skulle vara(a) men mamma och pappa hittar jämt sånna som kanske är helt plan på ena sidan! man tar ju bara in gran 1 gång om året och då ska den ju vara PERFEKT som iår:P

Slutade 10 i fredags och då väntade jag och Sofia på mamma för att åka till Borås och handla julklappar=D gick där mellan 11-17 tror jag;) hittade massa faktist. men när jag kom hem så hade mamma köpt en sak, typ precis sån sak som jag hade köpt och tänkte ge henne i julklapp! så de vart lite surt, men hon får gilla läget och få en mindre julklapp:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0