..

jag vet att jag har sagt det tidigare, men ska nu försöka börja blogga Mer!

Dom senaste dagarna har jag (sen i söndags) har jag tillbringat min tid i borås:P
söndags - rean. Får verkligen P A N I K inne på Gina! hatar verkligen när folk går med armbågarna utåt och drar och sliter i kläderna, och kön är huur lång som helst! men hittade lite=D
måndags - åkte vi till stugan och kolla läget där:P den renoveras nu=D och sen skulle mamma in och byta ett par leggings
tisdag - jag hade biobiljetter som jag gav mamma och pappa. och carro frågade om jag ville vara hos henne. och det tackar man självklart inte nej till!=D och när jag kom dit så var carros kompis Natalie där, och henne gillar jag verkligen! de va nog andra gången som jag träffade henne, tror jag:P trevligt var det och god mat lagade vi=D
onsdag - var vi borås igen.. denna gången handlade vi mat till Nyårsafton, fixade min klocka och lite annat;)

Nyår då. vad händer? jag hade typ planerat en rolig grej:P men det blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0