heey

Idag gick man upp vid 8 (gäsp!!) så åkte vi ut till Tjörn för att kolla på moped, och jag tyckte den va fin och så men mamma och pappa sa att den var för trimmad (den gick i 80) men mamma snackar jämt om att det måste vara rättvist mellan mej och Carro, jag får inte köpa en moped över 17000:- för att hennes kostade så mycket. Hennes moped var trimmad men de får absolut inte min vara! (var är rättvisan i den punkten!?)

Aja sen åkte vi någonstans, till en hamn på tjörn och åt lunch vid vattnet jättemysigt! och vi kom hem nu så vi har åkt bil i 4.5timma... sen ikväll blir de att gå över till grannen och ha kräftfest. fiskade upp kräftorna igår och pappa sa att jag skulle välja vilka som skulle dö! uscha vad hemsk jag kände mej;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0