sommarjobb

Igårkväll så ringde telefonen och pappa svarade såg att det var carros nummer (kan det inte helt 100% så jag var inte helt säker), de snackade ett bra tag. Sen efter en stund så opa pappa att det var telefon, jag skyndade mej inte direkt höll nämligen på att snacka på msn (väldigt intressant ämne, om någon ville veta) så sa pappa: skynda dej, de är om sommarjobb. jag:WHAT!? Sprang upp och svarade, trodde att det inte var carro, eftersom det handlade om sommarjobb;) men då erbjöd hon sig att jag skulle vara hundvakt hela sommarlovet och tjäna en slant. Tackade självklart ja! Fast jag sa att jag inte behövde ha betalt, menmen en extra slant i plånboken gör ju ingenting;) Så på söndag är det tänkt att vi ska åka och kolla på den i Gisslaved tror jag att det var:) men upptäckte för en stund sen att jag inte kan hänga med för jag har konfa och får inte missa den.

Nu blir det att sätta igång med svenskan lovade mamma att jag skulle göra det efter att ha sovit nu i...1½ timma:) Men jag kan typ inte göra något här hemma för allt är sparat i skolan.. Och idag fick jag veta att jag ska ha prov imorgon i matte.. de andra hade de nämligen i fredags, men då var jag ju ledig och var på konfaläger=), men skit samma orkar inte plugga, har sådan huvudvärk efter att ha sovit dåligt och inte kunde somna igår (längtade så till sommarlovet=D) och fick typ slänga i mej maten (som vanligt på onsdagar) för att hinna till so:n, fast kom ändå 5 min sent..

solen lyyser och jag är glad!


Kommentarer
Postat av: sooofia

men varberg ? :(

2009-04-15 @ 20:12:36
Postat av: Bella

Fiin du är ! <3

2009-04-16 @ 20:59:42
URL: http://multibella.devote.se
Postat av: svar till sooofia

Klart det blir Varberg=) Carro har semester då;P

2009-04-17 @ 15:40:25
URL: http://maddenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0