laat?

Idag gick man upp 11.30 ungefär. käka kladdkaka till frukost mumsigt (för den som vill veta så fick jag den när jag praoat på Torgstallet i 1 vecka;P) sen gick jag ut för att träna.. kom in och käka vid 2 ungefär. Gick och la mej och sov till 5 (såå skönt!) sen har jag suttit vid datan=). Kände att jag behövde en sån här dag nu, för på praon så var det så jävla stressat! Jag har varit helt slut när jag kommit hem på dagarna, ändå har jag på bara jobbat mellan 8.00-14.00 ;)


Ute är det sol och det gillar vi! Okej nu har solen gått ner och det är mörkt ute, men det va SOOOL! Har hört att det ska vara sol och varmt imorgon också!=) Man kan hoppas att det håller i sig länge nu ;) hela nästa vecka kanske? Skulle verkligen sitta fint, så man blir lite brun=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0